21 June 2009

Selamat Tinggal Jordan

Hari Konvokesyen..

Hari yang merupakan hari paling bermakna bagi seorang student,sama la macam aku..hehe..tapi kat sini tak sama macam konvo kat malaysia..majlis konvo kat sini sekejap jer..tak sampai 30 minit pon..dah la dlm Gim tu bising sangat...walaupun takde mak ngan abah masa majlis tersebut tapi tak la rase sedih sangat sebab dekat malaysia nanti pon kitaorang degree ikip ni ada lagi konvo kt kuantan nanti..hehe..tak sabar nak balik..ku doakan yang terbaik buat kalian....

Bergambar dengan member 1 batch

Manis,ana,Mashi

Mariam(arab),Mashi,Anis




Bergambar dengan Mariam..member 1 kelas

Dengan Adik-adik


Selepas majlis...

barisan Pensyarah & rois jamiah

Sebelum majlis

Nadiah & aku

Urusan Jamiah..

Sedar tak sedar hampir berakhir langkahku di bumi jordan…bila dah selesai semua urusan di jamiah maka hilanglah statusku sebagai pelajar yarmouk..sedihnyer…hanya tinggal lebih kurang 5 minggu jer lagi aku di bumi arab ini..lepas ni tak tahu la bila lagi peluang aku akan ke sini lagi..urusanku di jamiah dh hampir siap..cme tinggal nk pulangkan jubah konco dan ambil cop jamiah saja lagi..tak sabar aku nk siapkan urusan kat jamiah ni..ak dah x larat nak berebut ngan arab2 n..terutama bila nk bayar rusum(yuran).kalau tak nak beratur berjam-jam kene la pergi pagi-pagi..dah 2 hari aku terpaksa kuatkan semangat bangun pagi-pagi sebab nk pergi wat urusan di jamiah..kul 8 dah kene pergi..petang baru balik..itu pon belum tentu boleh siap semua urusan boleh siap..sebab banyak benda yang kene buat..penat sangat kulu kilir dalam jamiah tu..tambah-tambah lagi sekarang n musim panas..tuhan saja yang tau..tapi tak kesahlah..yang penting aku dah boleh balik Malaysia..hehe..sekarang ni tak la ap dalam hati ni..sedih,gembira x sabar..semuanya telah bergabung menjadi satu..hehe..semoga Allah memudahkan segala urusan kami..aminnnn..